viernes, junio 13, 2008
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
"Hi ha colonitzadors que es pensen que els seus drets individuals poden passar per sobre els drets col·lectius de tot un poble"
Catalunya Acció (miembro de subvenciónacionalistatotal)
Publicadas por Un hombre de campo a la/s 8:47 a. m.
Etiquetas: Nacionalismos
0 comentarios:
Publicar un comentario